Μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή στις ενότητες “Ο λογαριασμός μου” και “Οι παραγγελίες μου” αφού συνδεθείτε ως μέλος στην ιστοσελίδα μας.

Αν επιθυμείτε να μάθετε τον αριθμό αποστολής στείλτε μας email στο info@doubletrouble.gr

Με την Γενική ταχυδρομική Αναζητήστε την αποστολή σας σε πραγματικό χρόνο

Εισάγετε έως και 10 αριθμούς αποστολής* ένα ανά γραμμή, στο παρακάτω πεδίο και δείτε την πορεία των αποστολών σας.
Η ενημέρωση των αποστολών γίνεται σε πραγματικό χρόνο.

http://www.taxydromiki.gr/Tracktrace.aspx

 

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους Όρους χρήσης

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφές Προϊόντων με χρέωση του doubletrouble.gr

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα του doubletrouble.gr, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Εάν με υπαιτιότητα του doubletrouble.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Τα προϊόντα και τα κουτιά τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
  2. Εάν με υπαιτιότητα του doubletrouble.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (ελαττωματικό προϊόν κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του.Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση και σας το αποστέλλουμε με δική μας χρέωση, ενώ σε περίπτωση που κάποιο προϊόν ΔΕΝ αποδειχθεί ελαττωματικό, σε διάστημα 5 ημερών από την παραλαβή του, η επιστροφή του χρεώνει εσάς 4 ευρώ. Επίσης, στην περίπτωση που το προϊόν δεν επιδέχεται επιδιόρθωση από εμάς, σας παρέχουμε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του με προϊόν σε άλλο μέγεθος ή χρώμα ή με άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, όπου  επιβαρύνεστε μόνο να καλύψετε την τη διαφορά στην τιμή.

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε.

Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής

Επιστροφές των Προϊόντων με Χρέωση του Πελάτη

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν:

  • Αποσταλεί email στο info@doubletrouble.gr
  • Γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα στο τηλέφωνο 261 062 2382

Τα προϊόντα καθώς και τα κουτιά τους, που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει, θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει με email στο info@doubletrouble.gr για το προϊόν που θέλει να λάβει μετά την επιστροφή. Eπιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το αρχικό προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν. Επιστροφή  χρημάτων δεν γίνεται. Η αντικατάσταση θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που το doubletrouble.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα και θα ενημερωθεί για το νέο προϊόν που επιθυμεί ο πελάτης εγγράφως.

Γενικά:

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, κλπ).

Το doubletrouble.gr δηλώνει ότι δε θα γίνονται δεκτές επιστροφές στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Για σκουλαρίκια και μαγιό για λόγους υγιεινής
  • Για προϊόντα για τα οποία ο πελάτης έχει κάνει ειδική παραγγελία
  • Για προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί κατόπιν αιτήματος του πελάτη
  • Για προϊόντα που έχουν ήδη φορεθεί, για λόγους υγιεινής
  • Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αιτημάτων επιστροφής ή στην περίπτωση που το doubletrouble.gr κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους Όρους χρήσης