Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

Στο doubletrouble θέλουμε κάθε αγορά σας να είναι απλή, ξεκάθαρη και ευχάριστη. Παρακάτω θα βρείτε συγκεντρωμένες τις πιο συχνές ερωτήσεις που δεχόμαστε για παραγγελίες, αποστολές, πληρωμές, επιστροφές, κοσμήματα και αξεσουάρ.

Αν δεν βρείτε την απάντηση που χρειάζεστε, η ομάδα μας είναι πάντα δίπλα σας στο 2610-622382 ή στο info@doubletrouble.gr.


1. Πώς μπορώ να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή:

  1. Επιλέγετε τα προϊόντα που σας αρέσουν και πατάτε «Προσθήκη στο καλάθι».

  2. Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, πηγαίνετε στο «Καλάθι», ελέγχετε τα προϊόντα, τις ποσότητες και το σύνολο.

  3. Πατάτε «Ολοκλήρωση παραγγελίας» και μεταφέρεστε στη σελίδα στοιχείων χρέωσης & αποστολής.

  4. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, επιλέγετε τρόπο αποστολής και τρόπο πληρωμής, και τσεκάρετε ότι αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.

  5. Πατάτε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

  6. Λίγο μετά, λαμβάνετε email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Αν δεν το βρείτε, ελέγξτε και τα Spam / Ανεπιθύμητα.


2. Μπορώ να αγοράσω χωρίς να κάνω εγγραφή χρήστη;

Ναι.
Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και ως επισκέπτης, χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό. Παρόλα αυτά, η δημιουργία λογαριασμού σάς βοηθά να βλέπετε πιο εύκολα το ιστορικό παραγγελιών και να μην ξαναγράφετε τα στοιχεία σας κάθε φορά.


3. Με ποιους άλλους τρόπους μπορώ να αγοράσω προϊόντα doubletrouble;

Εκτός από την αγορά μέσα από το eshop, μπορείτε να κάνετε παραγγελία:

  1. Με μήνυμα στο Facebook (σελίδα doubletrouble), γράφοντας τον κωδικό προϊόντος και τα στοιχεία αποστολής.

  2. Με μήνυμα στο Instagram (@doubletrouble.gr), με κωδικό προϊόντος και στοιχεία αποστολής.

  3. Τηλεφωνικά στο 2610-622382.

  4. Από το φυσικό μας κατάστημα: Ρήγα Φεραίου 102, Πάτρα.


4. Πώς μπορώ να ρωτήσω κάτι για ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με ένα κόσμημα ή αξεσουάρ:

  • Στείλτε μας email στο info@doubletrouble.gr

  • Στείλτε μας μήνυμα στο Facebook ή στο Instagram

  • Καλέστε μας στο 2610-622382

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με φωτογραφίες, επιπλέον πληροφορίες, συνδυασμούς ή προτάσεις styling.


5. Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;

Για αποστολές στην Ελλάδα:

  • 4 € για παραγγελίες έως 50.

  • Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50 €.

  • Κόστος αντιακαταβολής 2
  • Για δυσπρόσιτες περιοχές, το κόστος αποστολής είναι 10 €, σύμφωνα με την πολιτική της εκάστοτε εταιρείας courier.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται με συνεργαζόμενες εταιρείες courier σε όλη την Ελλάδα.


6. Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες εταιρείες courier, ώστε να παραλαμβάνετε το πακέτο σας γρήγορα και με ασφάλεια:

  • Γενική Ταχυδρομική

  • ΕΛΤΑ Courier (Πόρτα – Πόρτα)

  • BOX NOW
  • ACS Courier


7. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

  • Εμείς παραδίδουμε τις ολοκληρωμένες παραγγελίες στον courier την ίδια ημέρα, για παραγγελίες που καταχωρούνται έως περίπου τις 17:00.

  • Συνήθως οι αποστολές παραδίδονται σε 1–2 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή σας και το φόρτο της εταιρείας courier.

Σε περιόδους αυξημένης κίνησης (εκπτώσεις, γιορτές, απεργίες), ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις από την πλευρά της courier.


8. Πώς μπορώ να δω πού βρίσκεται το δέμα μου;

Αν θέλετε τον κωδικό αποστολής της παραγγελίας σας:

  • Στείλτε μας email στο info@doubletrouble.gr ή μήνυμα στα social.

  • Θα σας ενημερώσουμε με τον αριθμό αποστολής, ώστε να παρακολουθήσετε online την πορεία του δέματος μέσα από την πλατφόρμα της εκάστοτε courier.


9. Μπορώ να ζητήσω παραλαβή από κατάστημα courier αντί για τη διεύθυνσή μου;

Ναι.
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, στις σημειώσεις / σχόλια, μπορείτε να γράψετε ότι επιθυμείτε παραλαβή από συγκεκριμένο κατάστημα courier (π.χ. Γενική Ταχυδρομική τάδε υποκατάστημα). Θα φροντίσουμε η αποστολή να σταλεί εκεί.


10. Μπορώ να παραγγείλω online και να παραλάβω από το φυσικό κατάστημα;

Ναι, φυσικά.
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας online μέσω του doubletrouble.gr και να επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα. Στις παρατηρήσεις της παραγγελίας, μπορείτε να γράψετε ότι επιθυμείτε να παραλάβετε από το φυσικό μας κατάστημα.Μπορείτε να περάσετε από το κατάστημά μας στην Πάτρα, Ρήγα Φεραίου 102, να παραλάβετε τα προϊόντα σας και –αν το επιθυμείτε– να δείτε και από κοντά περισσότερα κοσμήματα και αξεσουάρ doubletrouble.

.


11. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Για τις αγορές σας από το doubletrouble.gr, μπορείτε να επιλέξετε:

  1. Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα

  2. Πληρωμή μέσω PayPal

  3. Κατάθεση / μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό

  4. Αντικαταβολή (πληρωμή μετρητοίς στον courier κατά την παράδοση)

  5. Πληρωμή στο φυσικό κατάστημα (Ρήγα Φεραίου 102, Πάτρα), εφόσον η αγορά γίνει εκεί.

Αναλυτικές πληροφορίες και τυχόν έξοδα αντικαταβολής θα βρείτε στη σελίδα Όροι Χρήσης & Ασφάλεια Συναλλαγών και στις Αποστολές & Πληρωμές.


12. Οι πληρωμές μου είναι ασφαλείς;

Ναι.
Οι συναλλαγές με κάρτα ή PayPal γίνονται μέσα από ασφαλή περιβάλλοντα πληρωμών των συνεργαζόμενων παρόχων και τραπεζών, με χρήση πρωτοκόλλων κρυπτογράφησης (SSL/HTTPS).
Το doubletrouble δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της κάρτας σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την ενότητα «Ασφάλεια Συναλλαγών» στους Όρους Χρήσης του site.


13. Τι υλικά χρησιμοποιούνται στα κοσμήματα; Υπάρχει κίνδυνος αλλεργίας;

Στο doubletrouble θα βρείτε κοσμήματα και αξεσουάρ από:

  • ημιπολύτιμους λίθους

  • μαργαριτάρια

  • κρυστάλλους

  • σμάλτο

  • μεταλλικά στοιχεία

  • φτερά και άλλα διακοσμητικά στοιχεία

Δεν έχουν αναφερθεί συστηματικά περιστατικά αλλεργικής ή δερματικής αντίδρασης στα προϊόντα μας. Ωστόσο, κάθε δέρμα είναι μοναδικό και ενδέχεται να αντιδρά διαφορετικά σε μέταλλα ή υλικά.

Σε περίπτωση που γνωρίζετε ότι έχετε ιστορικό αλλεργιών σε μέταλλα ή υλικά, σας προτείνουμε:

  • να αποφεύγετε την παρατεταμένη επαφή με το δέρμα

  • να δοκιμάζετε το κόσμημα για μικρό χρονικό διάστημα αρχικά

  • να διακόψετε άμεσα τη χρήση σε περίπτωση ερεθισμού

Σύμφωνα και με τους Όρους Χρήσης μας, το doubletrouble δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ατομικές αλλεργικές ή δερματικές αντιδράσεις που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση των προϊόντων, ιδιαίτερα όταν δεν μας έχουν γνωστοποιηθεί τυχόν ευαισθησίες εκ των προτέρων.


14. Πώς μπορώ να φροντίσω τα κοσμήματά μου;

Για να διατηρούνται τα κοσμήματα doubletrouble σε καλή κατάσταση:

  • Εφαρμόζετε πρώτα μακιγιάζ, άρωμα, λακ, κρέμες και μετά φοράτε τα κοσμήματα.

  • Αποφεύγετε την επαφή με χημικά, απορρυπαντικά, αλμυρό νερό και χλώριο.

  • Δεν φοράτε τα κοσμήματα στο ντους, στη θάλασσα ή στο γυμναστήριο, ειδικά αν είναι επιχρυσωμένα ή από fashion / μικτά υλικά.

  • Τα καθαρίζετε απαλά με ένα μαλακό, στεγνό βαμβακερό πανί.

  • Τα αποθηκεύετε σε ξεχωριστά πουγκιά ή κουτάκια, σε στεγνό μέρος, μακριά από υγρασία και άμεση ηλιοφάνεια.

Έτσι διατηρείτε τη λάμψη και το χρώμα τους για περισσότερο.


15. Μπορώ να κάνω ειδική παραγγελία;

Ναι, σε ορισμένες περιπτώσεις.
Αν επιθυμείτε κάτι πιο συγκεκριμένο (π.χ. χρώμα, συνδυασμός υλικών, ύφος δώρου), μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να δούμε αν μπορούμε να το υλοποιήσουμε, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα υλικών και χρόνου.


16. Μπορώ να στείλω ένα κόσμημα ως δώρο σε άλλη διεύθυνση;

Φυσικά.
Στο checkout μπορείτε να συμπληρώσετε διαφορετική διεύθυνση αποστολής (π.χ. της φίλης σας) και να επιλέξετε συσκευασία δώρου, σύμφωνα με όσα περιγράφονται στη σελίδα «Συσκευασία & Αποστολές Δώρων».

Μπορούμε επίσης, εφόσον το ζητήσετε στα σχόλια, να μην συμπεριλάβουμε την απόδειξη μέσα στο πακέτο του δώρου, αλλά να σας τη στείλουμε ηλεκτρονικά.


17. Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;

Ναι, μπορούμε να στείλουμε προϊόντα και σε χώρες του εξωτερικού.

  • Η αποστολή γίνεται με συνεργαζόμενες εταιρείες courier.

  • Η χρέωση εξαρτάται από τη χώρα και τον τιμοκατάλογο της εταιρείας courier.

  • Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία, μπορείτε να μας ζητήσετε ενημερωτικά το κόστος μεταφορικών για τη χώρα προορισμού.


18. Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;

Ναι, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Στην πολιτική επιστροφών/αλλαγών μας θα βρείτε αναλυτικά:

  • σε πόσες ημέρες μπορείτε να κάνετε αλλαγή ή υπαναχώρηση

  • σε ποιες περιπτώσεις δεν γίνονται αλλαγές για λόγους υγιεινής (π.χ. κάποια είδη σκουλαρικιών)

  • πώς αποστέλλετε το προϊόν πίσω

  • αν επιβαρύνεστε ή όχι με μεταφορικά

Σας προτείνουμε να διαβάσετε προσεκτικά την ενότητα «Επιστροφές & Αλλαγές» πριν προχωρήσετε.


19. Τι γίνεται αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έφτασε κατεστραμμένο;

Αν κατά την παραλαβή διαπιστώσετε:

  • σπασμένο προϊόν

  • σοβαρή φθορά από τη μεταφορά

  • ελάττωμα κατασκευής

επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα (εντός των ημερών που ορίζει η πολιτική επιστροφών) στο 2610-622382 ή στο info@doubletrouble.gr, ιδανικά με φωτογραφίες του προβλήματος.

Αφού ελέγξουμε το περιστατικό:

  • είτε προχωράμε σε αντικατάσταση (εφόσον το προϊόν υπάρχει διαθέσιμο)

  • είτε σε πιστωτικό κουπόνι

  • είτε σε επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με την πολιτική μας και την ισχύουσα νομοθεσία.


20. Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία που έχω ήδη ολοκληρώσει;

Ναι, αλλά μόνο πριν παραδοθεί στον courier.

  • Καλέστε μας όσο το δυνατόν πιο άμεσα στο 2610-622382

  • Αν η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη, προχωράμε σε ακύρωση.

  • Αν έχει ήδη φύγει από εμάς, τότε η διαδικασία θα γίνεται βάσει της πολιτικής επιστροφών.


21. Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Μπορείτε να κάνετε επαναφορά κωδικού:

  • Μέσα από τη σελίδα «Επαναφορά κωδικού», όπου εισάγετε το email με το οποίο έχετε εγγραφεί.

  • Θα λάβετε σύνδεσμο για να ορίσετε νέο κωδικό.


22. Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Αν έχετε λογαριασμό:

  • Συνδέεστε στο doubletrouble.gr

  • Πηγαίνετε στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου»

  • Εκεί θα βρείτε όλες τις προηγούμενες παραγγελίες, την κατάσταση και τα στοιχεία τους.


23. Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του προφίλ μου;

Μέσα από τον λογαριασμό σας μπορείτε:

  • να αλλάξετε διεύθυνση αποστολής

  • να ενημερώσετε τηλέφωνο ή email

  • να τροποποιήσετε άλλα προσωπικά στοιχεία

απευθείας από τη σελίδα διαχείρισης προφίλ.


24. Πού μπορώ να βρω αναλυτικά τους Όρους Χρήσης & την Πολιτική Απορρήτου;

Όλα τα νομικά κείμενα του doubletrouble (Όροι Χρήσης, Ασφάλεια Συναλλαγών, Πολιτική Απορρήτου, Cookies, Πολιτική Επιστροφών) βρίσκονται συγκεντρωμένα στο κάτω μέρος της σελίδας (footer) στην αντίστοιχη ενότητα.

Σας προτείνουμε να τα διαβάσετε προσεκτικά πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.