Πώς μπορώ να παραγγείλω κοσμήματα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Βήμα 1: Επιλέξτε τα προϊόντα και πατήστε «Προσθήκη». Tα προϊόντα βρίσκονται πλέον στο «Καλάθι» σας.


Βήμα 2: Αφού έχετε επιλέξει όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, μεταφερθείτε στο «Καλάθι».


Βήμα 3: Αφού μεταφερθείτε στο Μενού «Κάντε το δικό σας», θα εμφανισθούν οι φωτογραφίες των προϊόντων που έχετε επιλέξει, η τιμή τους και το σύνολο των τεμαχίων. Εάν η παραγγελία σας ξεπερνά τα 49,50 €, η μεταφορά γίνεται δωρεάν και αυτό αναγράφεται στο πεδίο «αποστολή».


Βήμα 4: Πατήστε την επιλογή «Λεπτομέρειες παραγγελίας», για να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία χρέωσης και αποστολής, αλλά και για να επιλέξετε τρόπο πληρωμής. Πατήστε «κλικ» αν αποδέχεστε τους όρους και επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.


Βήμα 5: Από τη στιγμή που θα ολοκληρώσετε επιτυχώς όλα τα παραπάνω βήματα, η παραγγελία σας καταχωρείται. Επιβεβαίωση ότι ελήφθησαν τα στοιχεία παραγγελίας σας θα σταλεί στο email που έχετε δώσει. Θα λάβετε τη σχετική επιβεβαίωση στα εισερχόμενά σας. Αν δεν γίνεται αυτό εντός λίγων λεπτών, ελέγξτε για το ενδεχόμενο να βρίσκεται το email στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να ρωτήσω κάτι σχετικά με ένα προϊόν;

Για τις απορίες σας, σχετικά με κάποιο κόσμημα, επικοινωνήστε με e-mail στο info@doubletrouble.gr, με μήνυμα στη σελίδα μας στο Facebook στο instagram ή τηλεφωνικά στο 2610622382

Πώς μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν από τη συλλογή του DoubleTrouble.gr;

  1. Κατευθείαν μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ιστοσελίδας  doubletrouble.gr
  2. Με ένα μήνυμα στο Facebook γράφοντας τον κωδικό προϊόντος και τα στοιχεία σας.
  3. Με ένα μήνυμα στο Instagram γράφοντας τον κωδικό προϊόντος και τα στοιχεία σας.
  4. Τηλεφωνικά στο 2610622382
  5. Από το κατάστημά μας στην Πάτρα, Ρήγα Φεραίου 102

Η εγγραφή ως χρήστη στο doubletrouble.gr είναι απαραίτητη;

Μπορείτε να αγοράσετε τα κοσμήματα που επιθυμείτε και χωρίς εγγραφή.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Τα έξοδα αποστολής είναι 4 ευρω και με αγορές ανω των 49 ευρώ ειναί δωρεάν. Το doubletrouble.gr μπορεί να εξυπηρετήσει πελάτες από όλη την Ελλάδα. Με τις ταχυμεταφορές ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ΤΩΝ  ΕΛΤΑ  ωστε να μπορεί  να παραδοθεί η παραγγελία σας στο χώρο σας ή το υποκατάστημα της περιοχής σας.

Αν θέλω να αγοράσω κάποια προϊόντα αλλά να τα έχω αγγίξει πρώτα; Πώς μπορώ να είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσουν;

Στο doubletrouble.gr προσπαθούμε να παρουσιάζουμε τα κοσμήματα και προϊόντα μας με τέτοιο τρόπο, ώστε οι φωτογραφίες να είναι αντιπροσωπευτικές και να μπορεί κάποιος να παρατηρήσει κάθε λεπτομέρεια. Επίσης αναγράφουμε πλήρη στοιχεία για τις διαστάσεις. Αν θέλετε πρώτα να τα δείτε από κοντά και υπάρχει διαθέσιμο επεσκέφθητε το κατάστημα Ρηγα Φεραίου 102 Πάτρα. 

Μπορώ να κάνω ειδικές παραγγελίες για κοσμήματα;

Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να συζητήσουμε πώς ακριβώς μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Θέλω να κάνω δώρο ένα κόσμημα μέσω του DoubleTrouble, μπορώ;

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στην σελίδα σχετικά με τα δώρα.

Πώς μπορώ να μάθω που βρίσκεται το δέμα μου και πότε θα μου παραδοθεί;

Αν επιθυμείτε να μάθετε τον αριθμό αποστολής στείλτε μας email στο info@doubletrouble.gr

Με την Γενική ταχυδρομική Αναζητήστε την αποστολή σας σε πραγματικό χρόνο στο link

Εισάγετε έως και 10 αριθμούς αποστολής* ένα ανά γραμμή, στο παρακάτω πεδίο και δείτε την πορεία των αποστολών σας.
Η ενημέρωση των αποστολών γίνεται σε πραγματικό χρόνο στο link

 

Τι υλικά χρησιμοποιούνται στα κοσμήματα του doubletrouble.gr, υπάρχει πιθανότητα αλλεργίας ;

Τα προιοντα μας ειναι απο Ημιπολύτιμους λίθους, μαργαριτάρια, κρυστάλλους, κοράλλια, σμάλτο, φτερά και άλλα στοιχεία περισσότερες πληροφορίες στο τηλ μας στο 2610622382
Δεν έχουν αναφερθεί για τα προϊόντα μας περιπτώσεις με συμπτώματα αλλεργικά ή δερματικά . Οφείλουμε να πούμε ότι καμία ευθηνή δεν φέρουμε σε περίπτωση προβλήματος υγείας από τα προϊόντα μας

Πώς μπορώ να φροντίσω τα κοσμήματα;

Φροντίζουμε να εφαρμόσουμε πρώτα τα προϊόντα καλλωπισμού (make up, άρωμα, λακ, κρέμες κλπ) και κατόπιν να φορέσουμε τα κοσμήματά μας. Το προιον δεν πρέπει να έρχεται σε επαφή με χημικά και οξέα.

Είναι καλό να καθαρίζουμε με ένα μαλακό βαμβακερό πανί τα κοσμήματα μας μετά από κάθε χρήση.Τα αποθηκεύουμε σε στεγανά πλαστικά σακουλάκια.

Τι πρέπει να κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μου;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σελίδα επαναφοράς κωδικού.

Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Πηγαίνοντας στη σχετική ενότητα του λογαριασμού σας.

Πώς αλλάζω τις πληροφορίες στο προφίλ μου;

Εχετε τον πλήρη έλεγχό του μέσα από τη σελίδα διαχείρισης προφίλ.

 

Πώς γίνεται η πληρωμή για αγορές που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σας δίνονται τέσσερις τρόποι πληρωμής:
1. Μέσω λογαριασμού paypal
2. Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
3. Με μεταφορά ποσού από λογαριασμό τραπέζης
4. Με αντικαταβολή στην εταιρεία courier από όπου θα παραλάβετε 5.Πληρωμή στο εμπορικό καταστημα Ρήγα Φερραίου αριθμ. 102 Πάτρα

Με ποια εταιρεία courier συνεργάζεστε;

Η εταιρεία που αναλαμβάνει τις αποστολές των κοσμημάτων είναι τα ΕΛΤΑ courier και «Γενική Ταχυδρομική».

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Εμείς στον courier  παραδίδουμε την ίδια ημέρα τις παραγγελίες σας που θα γίνουν έως τις 17:00. Έπειτα είναι ευθύνη του courier να παραδώσει το συντομότερο δυνατόν. Συνήθως, εντός 1 – 2 εργάσημων ημερών η αποστολή έχει ολοκληρωθεί.

Μπορώ να παραλάβω από το courier της περιοχής μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Εάν επιθυμείτε παραλαβή από το κατάστημα courier, μπορείτε να το δηλώσετε στα σχόλια, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Μπορώ να παραγγείλω κοσμήματα από το ηλεκτρονικό κατάστημα και να τα παραλάβω από το κατάστημα στη Ρήγα Φεραίου;

Δεν είναι εφικτό να γίνει αυτό. Το ηλεκτρονικό και το φυσικό κατάστημα, αν και αλληλοσυνδεόμενα λειτουργούν αυτόνομα με διαφορετικό τρόπο καταγραφής στην αποθήκη. Επομένως, η πληρωμή οι παραγγελίες γίνονται μόνο από την ιστοσελίδα μας.

Μπορώ να επιστρέψω κόσμημα που παρήγγειλα από το ηλεκτρονικό κατάστημά σας;

Διαβάστε αναλυτικά πληροφορίες για τις επιστροφές των προϊόντων.

 

Μπορώ να ακυρώσω παραγγελία που έχω ήδη κάνει ή να αφαιρέσω ένα προϊόν από μία μεγαλύτερη παραγγελία;

Παραγγελίες μπορούν να ακυρωθούν τηλεφωνικώς, στο 2610-622382, λίγα λεπτά αφότου ολοκληρωθούν από το site, και μόνο εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί από εμάς στον courier. περισσοτερες πληροφοριες.

Κάνετε αποστολές προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού; Αν ναι, ποιο είναι το καθεστώς και η χρέωση αποστολής;

Η αποστολή προϊόντων στο εξωτερικό είναι εφικτή και ασφαλής, χάρη στις ανθεκτικές συσκευασίες που χρησιμοποιούμε. Σημειώστε μόνο ότι υπάρχει επιπλέον χρέωση σύμφωνα με τον κατάλογο τιμολόγησης της εταιρείας courier που θα αναλάβει την αποστολή.